Tips voor kleine rondreis

Tips voor kleine rondreis

Author
Message
Profile Picture
Posted Mon 7 Feb 2022 7:02 AM
View Quick Profile
Gaining Respect
Gaining Respect (188 reputation)Gaining Respect (188 reputation)Gaining Respect (188 reputation)Gaining Respect (188 reputation)Gaining Respect (188 reputation)Gaining Respect (188 reputation)Gaining Respect (188 reputation)Gaining Respect (188 reputation)Gaining Respect (188 reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 1 Bronze Achievements 7
Posts: 6
Group: Community Member Last Active: Mon 7 Feb 2022 7:04 AM Visits: 20
Dag Jan en dag Antoine

Heel erg bedankt voor de informatie. Ik ben al gestart met het uittekenen van onze route, de afreisdatum staat nog niet vast maar zal vermoedelijk begin maart zijn. Ik heb ondertussen wel al de beslissing genomen om gebruik te maken van het openbaar vervoer ipv een wagen te huren. Bedankt voor de tips over de bussen, ik had nu vooral gekeken naar de treinverbindingen. 

Grt Els
Profile Picture
Posted Mon 7 Feb 2022 10:16 AM
View Quick Profile
Community Member
Community Member (12.3K reputation)Community Member (12.3K reputation)Community Member (12.3K reputation)Community Member (12.3K reputation)Community Member (12.3K reputation)Community Member (12.3K reputation)Community Member (12.3K reputation)Community Member (12.3K reputation)Community Member (12.3K reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 3 Bronze Achievements 17
Island of Ireland
Posts: 164
Group: Community Member Last Active: Mon 20 Feb 2023 3:15 PM Visits: 1.1K
Dag Els,

Wat fijn dat je verder bent met de planning voor jullie welverdiende Ierland vakantie - met grote dank aan Jan voor het delen van de gedetailleerde informatie over reizen met de bus over ons groene eiland!

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt, voor nu wil ik jullie graag alvast veel voorpret en een mooie reis wensen.

Met een hartelijke groet,

Vera 

Similar Topics