Présentation de l'équipe - Julien

Présentation de l'équipe - Julien

Author
Message
Profile Picture
Posted Fri 24 Nov 2017 4:38 PM
View Quick Profile
New Member
New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)
Group: [0] Last Active: - Visits: 0
Bonjour tout le monde !

Je suis Julien, membre de l'équipe de modération ici sur Ireland.com. Fan de mythologie depuis mon plus jeune âge, et bien sûr celtique, l'Irlande a donc été une de mes destinations favorites. Et si je devais citer un seul lieu, ce serait bien sûr la Chaussée des Géants, que le géant Finn McCool aurait construit pour aller chercher querelle au géant d'Ecosse, selon le mythe.

J'aime aussi énormément la musique irlandaise, qui n'a pas son pareil pour me mettre le sourire ou m'apaiser. Voici d'ailleurs l'une de mes chansons préférées !



J'ai hâte de vous connaître un peu mieux, et si vous voulez discuter un peu de mythologie ou voulez quelques idées de musique, vous savez où aller ! A bientôt !
Tags
Profile Picture
Posted Wed 27 Dec 2017 3:45 AM
View Quick Profile
New Member
New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)
Group: [0] Last Active: - Visits: 0
As part of a school thesis for research I've got to search sites with relevant information on given topic and provide them to teacher our opinion and the article. Your post helped me a lot. This is my first time see here. From the tons of comments on your articles, I guess I'm not just one having all the enjoyment right here! I just couldn't leave your website before telling you that I truly enjoyed the best high quality articles you present for your visitors? Will be returning again frequently to check up on brand new posts.



Similar Topics