Love over Small Roads.

Love over Small Roads.

Author
Message
Profile Picture
Posted Thu 2 Aug 2018 7:24 PM
View Quick Profile
New Member
New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)
Group: [0] Last Active: - Visits: 0
Ruim 45 jaar geleden kwamen wij voor het eerst aan in Cork,  daar heb ik samen met mijn vrouw een geweldige vakantie beleefd.
Wij reisden in een Horse Caravan van plek naar plek. Echt ik was verliefd op het mooie, rustige vriendelijke Ierland.
Wij komen er nu sinds 12 jaar weer elk jaar, soms een maand of zelfs een keer een heel jaar om alle seizoenen mee te kunnen maken.
Echt eens verliefd altijd verliefd, we hebben ook geprobeerd om er te gaan wonen maar door teveel tegenslagen ivm. huizen hebben we het niet gedaan. Wij komen nu hoofdzakelijk in het zuidwesten en wel Kenmare.

Daar kwam ik tien jaar geleden het Carnegie theater binnen lopen omdat er een heropening was. 
Ik ben geluids en lichtman en zag dat het niet helemaal goed ging en heb toen een beetje geholpen met het een en ander.
Telkens als wij er weer zijn meld ik even bij het theater en zo kwam ik drie jaar geleden in aanraking met Dezzy Walls.
Het SmallRoad TheaterFestival is zijn kind waar hij mij voor vroeg om mee te denken met alles wat met theater te maken heeft.
Zodat wij nu weer heen mogen gaan van 28 augustus tot 18 oktober om te genieten van het land, de mensen, het eten en Theater.
Van 14 tot 25 September is het festival er weer dus daarvoor en daarna is het samen nog een extra genieten.
Daarom nog steeds verliefd om het altijd verrassende Ierland met zijn prachtige SMALL ROADS. https://d2b4i25io5fq3v.cloudfront.net/02-08-2018/6b97443b-1775-48ab-aa27-535a.jpg
Profile Picture
Posted Thu 2 Aug 2018 9:47 PM
View Quick Profile
Ireland Advocate
Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)
Gold Achievements 7 Silver Achievements 7 Bronze Achievements 31
Island of Ireland
Posts: 776
Group: Community Member Last Active: Fri 6 May 2022 11:20 AM Visits: 16.5K
Hallo Wouter, 

Wat een prachtige verhalen over jullie avonturen in Ierland! Hartelijk bedankt voor het delen van alle ervaringen. :)

Het klinkt alsof je je hart bent verloren aan ons groene eiland, en we zijn blij dat we jullie elk jaar weer terug mogen verwelkomen. Wat staat er naast het Small Roads Theatre Festival in Kenmare nog meer op de planning voor dit jaar? 

We horen graag ook meer over hoe het was om een heel jaar rond te reizen door Ierland. Waar ben je allemaal geweest, en hoe was het om alle vier seizoenen hier mee te maken? 

Vriendelijke groeten, 

Melin

Similar Topics