Bachelorproef Ierland en Noord-Ierland

Bachelorproef Ierland en Noord-Ierland

Author
Message
Profile Picture
Posted Thu 11 Oct 2018 7:38 PM
View Quick Profile
New Member
New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)
Group: [0] Last Active: - Visits: 0
Hallo allemaal!

Ik ben een studente toerisme en recreatiemanagement en ik zit nu in mijn derde en laatste jaar. Hieraan is een bachelorproef gekoppeld. Als onderwerp heb ik UNESCO in Ierland en Noord-Ierland gekozen. Het onderdeel UNESCO was de enige voorwaarde. 

Nu heb ik dus tot maart de tijd om een reis samen te stellen naar Ierland en Noord-Ierland. Na een marktanalyse en de touroperators van België, Nederland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk te onderzoeken heb ik gemerkt dat men vooral groepsreizen organiseert naar Ierland. Uit eigen ervaring vond ik de reizen die ik alleen deed veel interessanter, omdat ik dan dichter bij de locals kon komen en meer kon genieten van de natuur.

Wat is jullie ervaring? Reizen jullie liever alleen naar Ierland of verkiezen jullie een groepsreis? En hebben jullie tips die ik zeker moet meenemen in mijn bachelorproef?

Alvast bedankt ! 


Profile Picture
Posted Fri 12 Oct 2018 10:47 AM
View Quick Profile
Community Expert
Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)
Gold Achievements 5 Silver Achievements 6 Bronze Achievements 26
Island of Ireland
Posts: 556
Group: Community Administrator Last Active: 2 hours ago Visits: 76.1K
Dag Phoebe,

Wat leuk dat je zo'n reis wil organiseren. Er zijn inderdaad veel Unesco-plaatsen in Ierland.