Bachelorproef Ierland en Noord-Ierland

Bachelorproef Ierland en Noord-Ierland

Author
Message
Profile Picture
Posted Thu 11 Oct 2018 7:38 PM
View Quick Profile
New Member
New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)
Group: [0] Last Active: - Visits: 0
Hallo allemaal!

Ik ben een studente toerisme en recreatiemanagement en ik zit nu in mijn derde en laatste jaar. Hieraan is een bachelorproef gekoppeld. Als onderwerp heb ik UNESCO in Ierland en Noord-Ierland gekozen. Het onderdeel UNESCO was de enige voorwaarde. 

Nu heb ik dus tot maart de tijd om een reis samen te stellen naar Ierland en Noord-Ierland. Na een marktanalyse en de touroperators van België, Nederland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk te onderzoeken heb ik gemerkt dat men vooral groepsreizen organiseert naar Ierland. Uit eigen ervaring vond ik de reizen die ik alleen deed veel interessanter, omdat ik dan dichter bij de locals kon komen en meer kon genieten van de natuur.

Wat is jullie ervaring? Reizen jullie liever alleen naar Ierland of verkiezen jullie een groepsreis? En hebben jullie tips die ik zeker moet meenemen in mijn bachelorproef?

Alvast bedankt ! 


Profile Picture
Posted Fri 12 Oct 2018 10:47 AM
View Quick Profile
Community Expert
Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)
Gold Achievements 5 Silver Achievements 6 Bronze Achievements 26
Island of Ireland
Posts: 556
Group: Community Administrator Last Active: 2 hours ago Visits: 76.1K
Dag Phoebe,

Wat leuk dat je zo'n reis wil organiseren. Er zijn inderdaad veel Unesco-plaatsen in Ierland.

Als je liever alleen reist, hebben we ook enkele tips. Om Unesco-plaatsen op eigen gelegenheid te bezoeken, kan ik je ook aanbevelen om dagtrips op voorhand te reserveren. Heb je de mogelijkheid om een wagen te huren of zou je liever het openbaar vervoer gebruiken? 

Ik wens je alvast veel succes met jouw bachelorproef,

Vriendelijke groet,
Antoine

Profile Picture
Posted Thu 18 Oct 2018 1:15 PM
View Quick Profile
New Member
New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)
Group: [0] Last Active: - Visits: 0
Hartelijk bedankt voor uw snelle antwoord en de zeer goeie tips, Antoine! 

Ik ben op dit moment nog bezig met een markt- en doelgroepanalyse, dus ik heb nog geen planning voor de reis zelf. Ik weet nog niet wat ik ga doen met het vervoer. Ik ben hier eigenlijk volledig vrij in, wat zou u aanraden? Persoonlijk heb ik enkel nog maar het openbaar vervoer gebruikt bij mijn reizen in Ierland, ik was tot nu toe altijd te jong om een wagen te huren.

Vriendelijke groet

Phoebe
Profile Picture
Posted Sat 20 Oct 2018 6:54 PM
View Quick Profile
Ireland Advocate
Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)
Gold Achievements 7 Silver Achievements 7 Bronze Achievements 31
Island of Ireland
Posts: 776
Group: Community Member Last Active: Fri 6 May 2022 11:20 AM Visits: 16.5K
Hoi Phoebe, 

Welke vorm van reizen het beste is is helemaal afhankelijk van wat je wil zien en doen. :) Ik vind persoonlijk het reizen met openbaar vervoer heel fijn, omdat er overal wel een bus heen gaat, en je onderweg heerlijk kunt genieten van het mooie uitzicht. 

Het huren van een auto biedt meer vrijheid, omdat je niet afhankelijk bent van bustijden, en je kunt gaan en staan waar je wilt. Op de volgende pagina's vind je meer informatie over het huren van een auto, en autorijden in Ierland

Als je hulp nodig hebt met het plannen van je reis dan horen we dat graag! 

Vriendelijke groeten, 

Melin
Profile Picture
Posted Tue 2 Apr 2019 11:20 AM
View Quick Profile
Ireland Advocate
Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)Ireland Advocate (55.1K reputation)
Gold Achievements 7 Silver Achievements 7 Bronze Achievements 31
Island of Ireland
Posts: 776
Group: Community Member Last Active: Fri 6 May 2022 11:20 AM Visits: 16.5K
Hallo Phoebe, 

Hoe is het gegaan met het samenstellen van je reis naar Ierland en Noord-Ierland? Heb je alle informatie kunnen vinden die je nodig had? :) 

Met vriendelijke groeten, 

Melin 

Similar Topics