This forum has posts in multiple languages.

Translate everything to English

Close
Translate

Automated translation is being used to translate posts & replies into your language and we cannot guarantee its accuracy.

Corona en reizen naar Ierland

Corona en reizen naar Ierland

Author
Posted Tue 26 May 2020 10:04 AM
View Quick Profile
Gaining Respect
Gaining Respect (177 reputation)Gaining Respect (177 reputation)Gaining Respect (177 reputation)Gaining Respect (177 reputation)Gaining Respect (177 reputation)Gaining Respect (177 reputation)Gaining Respect (177 reputation)Gaining Respect (177 reputation)Gaining Respect (177 reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 1 Bronze Achievements 7
Belgium
Group: Community Member Last Active: Wed 24 Jun 2020 1:00 PM Visits: 6
Beste, 

Ik had voor het eerst een reis naar Ierland gepland vanaf 20 juli. Is er reeds enig nieuws rond een eventuele versoepling in Ierland? Is er iets in Ierland zoals onze ' nationale veiligheidsraad' die de maatregelingen op vaste momenten bekijkt? Maw wachten we nog even met alles te annuleren ...?  Jammer ...

Tags
Profile Picture
Posted Tue 26 May 2020 3:02 PM
View Quick Profile
Community Expert
Community Expert (7.5K reputation)Community Expert (7.5K reputation)Community Expert (7.5K reputation)Community Expert (7.5K reputation)Community Expert (7.5K reputation)Community Expert (7.5K reputation)Community Expert (7.5K reputation)Community Expert (7.5K reputation)Community Expert (7.5K reputation)
Gold Achievements 3 Silver Achievements 4 Bronze Achievements 18
Island of Ireland
Group: Community Moderator Last Active: 2 days ago @ 2:05 PM Visits: 999
Dag Hester,

Ik begrijp je zorgen over je reis in juli en hoop dat het allemaal doorgaat.

Dat valt momenteel helaas nog moeilijk te zeggen. Voor de meest up-to-date informatie raad ik je aan de officiële informatiebronnen te volgen: de Health Service Executive (Republiek Ierland) en de Public Health Agency (Noord-Ierland) 

Je kan ook contact opnemen met je luchtvaartmaatschappij voor meer informatie.

Een fijne dag gewenst,

Antoine
Profile Picture
Posted Thu 4 Jun 2020 12:53 PM
View Quick Profile
Gaining Respect
Gaining Respect (177 reputation)Gaining Respect (177 reputation)Gaining Respect (177 reputation)Gaining Respect (177 reputation)Gaining Respect (177 reputation)Gaining Respect (177 reputation)Gaining Respect (177 reputation)Gaining Respect (177 reputation)Gaining Respect (177 reputation)
Belgium
bedankt !
Profile Picture
Posted Fri 5 Jun 2020 9:12 AM
View Quick Profile
Community Expert
Community Expert (49.7K reputation)Community Expert (49.7K reputation)Community Expert (49.7K reputation)Community Expert (49.7K reputation)Community Expert (49.7K reputation)Community Expert (49.7K reputation)Community Expert (49.7K reputation)Community Expert (49.7K reputation)Community Expert (49.7K reputation)
Gold Achievements 5 Silver Achievements 7 Bronze Achievements 31
Island of Ireland
Group: Community Administrator Last Active: 7 hours ago Visits: 8K
Hi Hester, 

Onze Community is altijd hier als je vragen hebt, dus twijfel niet om contact op te nemen. :) 

Hopelijk mogen we je in de nabije toekomst verwelkomen! 

Vriendelijke groet, 

Melin
Profile Picture
Posted Fri 5 Jun 2020 9:14 AM
View Quick Profile
Gaining Respect
Belgium
Ik zag gisteren een artikel in de pers dat de campings in Ierland open zouden zijn voor publiek vanaf augustus, we hebben echter hotels geboekt in Galway en Killarney , is daar reeds nieuws over? 
Profile Picture
Posted Sat 6 Jun 2020 9:10 AM
View Quick Profile
Community Expert
Community Expert (49.7K reputation)Community Expert (49.7K reputation)Community Expert (49.7K reputation)Community Expert (49.7K reputation)Community Expert (49.7K reputation)Community Expert (49.7K reputation)Community Expert (49.7K reputation)Community Expert (49.7K reputation)Community Expert (49.7K reputation)
Island of Ireland
Hi Hester,

De berichten druppelen inderdaad binnen, maar er is nog geen concreet nieuws. In dit geval raad ik aan om contact op te nemen met de campings in Galway in Killarney voor meer informatie. Hopelijk kunnen zij je meer vertellen. 

Je kunt ook contact opnemen met Camping Ireland, een organisatie die alle door de toeristenbond goedgekeurde campings promoot. Ik ga er vanuit dat zij de situatie nauwlettend in de gaten houden, en je kunt ze bereiken via email (info@camping-ireland.ie). 

Ik hoop dat er positief nieuws uit komt, en hou ons op de hoogte! :)

Fijne zaterdag gewenst, 

Melin
Profile Picture
Posted Wed 24 Jun 2020 12:20 PM
View Quick Profile
Gaining Respect
Belgium
Voor alle duidelijkheid het gaat om een reis waarbij ik op hotel verblijf, niet op een camping. Vertrek was gepland op 20 juli. Bestemming Dublin om daarna onmiddellijk door te reizen naar Galway en Killarney. Ik zie dat er momenteel nog steeds strenge regels zijn. Zijn er ondertussen al versoepelingen in zicht ? of annuleer ik beter ...? 
Profile Picture
Posted Wed 24 Jun 2020 1:20 PM
View Quick Profile
Community Expert
Island of Ireland
Hi Hester, 

Sorry voor de verwarring! De Ierse regering heeft besloten om accommodaties open te laten gaan vanaf 29 juni, maar dit is uiteraard voorbehouden aan veranderingen in de situatie. Het is aan de eigenaar van de accommodatie om te bepalen wanneer en hoe ze open zullen gaan. Heb je al contact gezocht met de hotels in Dublin, Galway en Killarney? 

Op dit moment is er nog een periode van zelfisolatie van kracht die je ervaring zou kunnen beperken. De volgende herziening van de huidige regelgeving door de regering zal op 9 juli plaatsvinden, dus in dit geval raden we aan het nieuws nauw te volgen. https://bit.ly/30U2dnS

Ik hoop op goed nieuws voor 9 juli, en je weet ons te vinden voor vragen! 🤞

Similar Topics