Viaggiare in Irlanda ad Agosto

Viaggiare in Irlanda ad Agosto

Author
Posted Thu 29 Jul 2021 4:36 AM
View Quick Profile
New Member
New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)
Group: [0] Last Active: - Visits: 0
ciao, grazie mille per la tua risposta, il mio dubbio sorge quando vado avanti da quella pagina ed inizio con il modulo, nella prima pagina trovo questo:

WelcomeYou must fill in this COVID-19 Passenger Locator Form within 72 hours before you arrive into Ireland from overseas.This COVID-19 Passenger Locator Form is to be filled in by passengers arriving to the State from overseas. The information you provide may be used to contact you in the 14 days after arrival for the purposes of verifying the details given on this form and to provide you with public health advice on behalf of the Minister of Health Ireland or on behalf of the Minister of Health, Northern Ireland.

inoltre ho già mandato un paio di  mail all'indirizzo  passengerlocatorform@plf.ie per sapere come devo fare ad inserire più alloggi per il mio soggiorno ma non ho ricevuto alcuna risposta.

grazie mille

ciao

Profile Picture
Posted Thu 29 Jul 2021 11:56 AM
View Quick Profile
Community Expert
Community Expert (4.8K reputation)Community Expert (4.8K reputation)Community Expert (4.8K reputation)Community Expert (4.8K reputation)Community Expert (4.8K reputation)Community Expert (4.8K reputation)Community Expert (4.8K reputation)Community Expert (4.8K reputation)Community Expert (4.8K reputation)
Gold Achievements 3 Silver Achievements 4 Bronze Achievements 20
Island of Ireland
Group: Community Moderator Last Active: Mon 17 Nov 2025 12:07 PM Visits: 11.4K
Ciao Massimiliano,

Puoi tranquillamente compilare il modulo 72 ore prima della partenza come ti viene chiesto di fare sulla pagina, poiché si tratta appunto di una pagina ufficiale e puoi fidarti dell'informazione che contiene.

Per quanto riguarda la possibilità di aggiungere più alloggi, puoi inviare una mail all'indirizzo passengerlocatorform@plf.ie con i dettagli delle varie sistemazioni dove ti fermerai e conservarla come prova nel caso in cui ci fossero dei controlli. 

Buona giornata,

Valentina

Similar Topics