Advies gevraagd voor reizen met eigen auto en hotel accommodatie

Advies gevraagd voor reizen met eigen auto en hotel accommodatie

Author
Message
Profile Picture
Posted Thu 12 Aug 2021 10:08 AM
View Quick Profile
Gaining Respect
Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 1 Bronze Achievements 6
Posts: 2
Group: Community Member Last Active: Tue 16 Aug 2022 7:21 AM Visits: 5
2e helft volgende jaar ( pensionering)willen mijn vrouw en ik met eigen auto de kustlijn van ierland ontdekken. We houden van natuur  maar ook van mooie hotels
Kan iemand advies geven?

Dank en groet
J.C.Ponten
Tags
Profile Picture
Posted Thu 12 Aug 2021 3:12 PM
View Quick Profile
Community Member
Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 3 Bronze Achievements 17
Island of Ireland
Posts: 164
Group: Community Member Last Active: Mon 20 Feb 2023 3:15 PM Visits: 1.1K
Beste heer Ponten,

We hadden al even contact via email, maar ik wil uw vraag ook graag hier in onze community beantwoorden. Wie weet kunnen andere community leden ook inspiratie putten uit uw vraag, of mogelijk andere ideeën voor uw aankomende reis toevoegen!

Op onze website vindt u inspiratie voor bestemmingen in Ierland. Hier kunt u ook informatie vinden over de ferry overtocht met uw eigen auto en algemene tips over rijden in Ierland.​

Daarnaast kunt u ook prachtige hotels en luxe accommodatie op onze accommodatie pagina vinden. U kunt er zelfs voor kiezen om in een kasteel te overnachten!​

U noemde ook de wens om de route langs de westkust te volgen - op onze Wild Atlantic Way pagina kunt u veel informatie vinden over bezienswaardigheden, natuurschoon en accommodatie op de route. 

Ik zou u van harte uit willen nodigen om eens rond te kijken op ons community forum. Er zijn veel Nederlandse posts met vragen en antwoorden maar ook reisverslagen, en nog veel meer in het Engels. Het is een ware schat aan Ierland informatie!

Mocht u verder nog vragen hebben naarmate de geplande reisdatum dichterbij komt, laat dan gerust hier een bericht achter. Ik help u graag!

Met een hartelijke groet,

Vera


Similar Topics