Met hond naar Ierland

Met hond naar Ierland

Author
Message
Profile Picture
Posted Mon 20 Sep 2021 11:48 AM
View Quick Profile
Gaining Respect
Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 1 Bronze Achievements 6
Posts: 1
Group: Community Member Last Active: Mon 20 Sep 2021 11:45 AM Visits: 1
Beste, 

ik wil al een hele tijd naar Ierland samen met mijn hond. Ik wou graag met de trein, maar kan nergens vinden dat ik op deze manier mijn hond kan meenemen. Is er een trein die mijn hond toelaat?
Met de vlieger zou ik liever niet gaan, omdat hij dan in het bagageruim moet. 
Zijn er nog andere manieren die mijn hond aanvaardbaar zou vinden en ons tot in Ierland kunnen brengen?


Alvast bedankt!
Tags
Profile Picture
Posted Mon 20 Sep 2021 2:07 PM
View Quick Profile
Community Member
Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 3 Bronze Achievements 17
Island of Ireland
Posts: 164
Group: Community Member Last Active: Mon 20 Feb 2023 3:15 PM Visits: 1.1K
Dag Marie,

Wat leuk dat je samen met je trouwe viervoeter naar ons groene eiland wil komen! Ik help je graag met het vinden van informatie over hoe jullie het beste samen naar en door Ierland kunnen reizen.

Op onze website vind je een artikel met algemene informatie en leuke tips over reizen naar Ierland met je huisdier

Meer specifiek - hoe in Ierland te komen met je hond, zonder te vliegen? In het antwoord op deze Community post vind je wat links naar veerboot maatschappijen die honden accepteren op de overtocht.

Wat betreft rondreizen nadat je bent aangekomen op ons groene eiland ligt het onder andere aan de manier waarop je het liefste rond wil reizen. Als je zelf een auto wil huren zou ik je willen adviseren om dat af te stemmen het autoverhuurbedrijf van je keuze.

Reizen met het openbaar vervoer vergt wat planning - op deze website vind je een overzicht van openbaar vervoerbedrijven, een korte beschrijving van hun regels voor huisdieren en links naar hun websites. 

Hopelijk heb ik je hiermee alvast van wat handige informatie voor jou en je hond kunnen voorzien. Laat me gerust weten als je nog vragen hebt. Ik wens jou en je hond alvast een heerlijke Ierse vakantie!

Met een hartelijke groet,

Vera

Similar Topics