Ook PCR test voor gevaccineerden?

Ook PCR test voor gevaccineerden?

Author
Message
Profile Picture
Posted Tue 18 Jan 2022 11:22 AM
View Quick Profile
Gaining Respect
Gaining Respect (188 reputation)Gaining Respect (188 reputation)Gaining Respect (188 reputation)Gaining Respect (188 reputation)Gaining Respect (188 reputation)Gaining Respect (188 reputation)Gaining Respect (188 reputation)Gaining Respect (188 reputation)Gaining Respect (188 reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 1 Bronze Achievements 7
Posts: 6
Group: Community Member Last Active: Mon 7 Feb 2022 7:04 AM Visits: 20
Beste

wij willen in februari 2022 naar Dublin. Voor mij is de info op de site dubbelzinnig: 
From 6 January, only RT-PCR test results are accepted for passengers to Ireland.
en With effect from Thursday 6 January 2022, passengers to Ireland with: an accepted proof of vaccination, orproof of recovery from COVID-19 in the prior 6 monthsdo not have to show an additional pre-departure COVID-19 test result.

Kunnen wij nu zonder PCR test afreizen naar Dublin als we allebei gevaccineerd zijn en is een booster noodzakelijk? Mijn dochter krijgt haar Booster pas op 02/02/2022. 

Alvast bedankt

Profile Picture
Posted Tue 18 Jan 2022 3:42 PM
View Quick Profile
Community Expert
Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)
Gold Achievements 5 Silver Achievements 6 Bronze Achievements 26
Island of Ireland
Posts: 556
Group: Community Administrator Last Active: Yesterday @ 4:21 PM Visits: 76.1K
Dag Els,

Ik begrijp volkomen dat je vragen hebt over hoe de huidige situatie je reis naar Dublin kan beïnvloeden, en ik wijs je graag in de juiste richting.

Op dit moment heb je geen RT-PCR test nodig om naar de Republiek Ierland te reizen als je gevaccineerd bent (2 doses). Tot nu toe is een booster niet verplicht. Meer informatie vind je op deze pagina.

Hopelijk helpt dit je alvast verder,

Groet,
Antoine

Similar Topics