Golfurlaub in Irland/Nordirland

Golfurlaub in Irland/Nordirland

Author
Posted Mon 28 Feb 2022 2:17 PM
View Quick Profile
New Member
New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)
Group: [0] Last Active: - Visits: 0
Hallo alle zusammen,

ich möchte im April/Mai einen Golfurlaub in Irland/Nordirland verbringen und würde gerne in die Community fragen, ob es einen Tipp für einen Reiseveranstalter zu diesem Thema gibt.
Vielen Dank im Voraus.
Peter Weißmüller
Tags
Profile Picture
Posted Mon 28 Feb 2022 5:54 PM
View Quick Profile
Community Expert
Community Expert (2.1K reputation)Community Expert (2.1K reputation)Community Expert (2.1K reputation)Community Expert (2.1K reputation)Community Expert (2.1K reputation)Community Expert (2.1K reputation)Community Expert (2.1K reputation)Community Expert (2.1K reputation)Community Expert (2.1K reputation)
Gold Achievements 3 Silver Achievements 4 Bronze Achievements 18
Island of Ireland
Group: Community Moderator Last Active: Mon 5 May 2025 11:24 AM Visits: 32.5K
Hallo Peter,

wir freuen uns, dass du demnächst einen Golfurlaub auf unserer Insel planst! ⛳

Auf unserer Webseite haben wir eine Übersicht an verschiedensten von uns empfohlenen Reiseveranstaltern zusammengestellt, bei denen du dich gern direkt umsehen könntest, ob etwas für deinen Geschmack dabei ist. Einige der Anbieter in dieser Übersicht erwähnen Golfreisen schon in der Kurzbeschreibung. Außerdem könnten dich eventuell diese Angebote direkt zum Thema Golf interessieren.

Falls du sonst gerne noch allgemein etwas zum Golfspielen auf der grünen Insel lesen möchtest, hätten wir den passenden Artikel mit einigen Empfehlungen für dich. 📚

Ich hoffe, dass ich dir damit weiterhelfen konnte! 😊 Wird dies dein erster Urlaub in Irland sein?

Viele Grüße,
Rebecca ☘️
Profile Picture
Posted Thu 3 Mar 2022 3:11 PM
View Quick Profile
New Member
New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)New Member (0 reputation)
Group: [0] Last Active: - Visits: 0
Hallo Rebecca,
ein großes Dankeschön für die schnelle Rückantwort. Du hast mir sehr weiter geholfen mit dieser wirklich umfangreichen Veranstalter Liste. War die richtige Idee, mich an die Community zu wenden.

Nochmal danke und viele Grüße
Peter
Profile Picture
Posted Fri 4 Mar 2022 11:53 AM
View Quick Profile
Community Expert
Community Expert (2.1K reputation)Community Expert (2.1K reputation)Community Expert (2.1K reputation)Community Expert (2.1K reputation)Community Expert (2.1K reputation)Community Expert (2.1K reputation)Community Expert (2.1K reputation)Community Expert (2.1K reputation)Community Expert (2.1K reputation)
Gold Achievements 3 Silver Achievements 4 Bronze Achievements 18
Island of Ireland
Group: Community Moderator Last Active: Mon 5 May 2025 11:24 AM Visits: 32.5K
Hallo Peter,

lieben Dank, ich freue mich, dass ich dir weiterhelfen konnte und hoffe, dass dein Irland-Golfurlaub ein voller Erfolg wird! 🏆

Wir sind hier für dich da, sollten noch weitere Fragen aufkommen und würden uns natürlich auch im Anschluss an deine Reise sehr über einen kurzen Bericht freuen! 📖

Viele Grüße von der grünen Insel! ☘️
Rebecca
Profile Picture
Posted Sat 5 Mar 2022 3:09 PM
View Quick Profile
Industry Member
Industry Member (29.7K reputation)Industry Member (29.7K reputation)Industry Member (29.7K reputation)Industry Member (29.7K reputation)Industry Member (29.7K reputation)Industry Member (29.7K reputation)Industry Member (29.7K reputation)Industry Member (29.7K reputation)Industry Member (29.7K reputation)
Gold Achievements 3 Silver Achievements 3 Bronze Achievements 19
Northern Ireland
Group: Approved Community Member Last Active: Fri 2 May 2025 1:29 PM Visits: 2.5K
Hi Peter,

Thank you for your enquiry about golf holidays in Ireland/Northern Ireland.  

The Causeway Coast and Glens, located on the north coast of Northern Ireland, is a very popular golf destination, welcoming golfers from around the world to it's excellent links and park courses.  It is a very scenic area with beautiful views from many of the links courses.

We had the privilege of hosting the 148th Open in 2019 at Royal Portrush Golf Club and both it and Portstewart Golf Club have hosted the Irish Open.

The Golf PA is a tour operator in the region that offers bespoke tours prepared by an experienced team.  They should be able to help you should you decide to travel to this area for a few rounds:  https://www.thegolfpa.com   

If you would like to find out more about the Causeway Coast and Glens region, please take a look at our web site:  https://www.visitcausewaycoastandglens.com 

Every good wish for planning your trip!
Anne

Similar Topics