Voedsel meenemen vanuit Engeland met de caravan

Voedsel meenemen vanuit Engeland met de caravan

Author
Message
Profile Picture
Posted Thu 17 Mar 2022 4:59 PM
View Quick Profile
Gaining Respect
Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 1 Bronze Achievements 6
Posts: 1
Group: Community Member Last Active: Thu 17 Mar 2022 4:59 PM Visits: 2
kunt u  mij nader informeren wat ik precies voor eigen gebruik mag meenemen vanuit Engeland naar Ierland.
Ik ben bekent dat vlees en zuivel niet meegenomen mag worden. 
wij willen vanuit Engeland met de caravan een rondrit maken in Ierland en Noord Ierland, daarna met de ferry weer  terug naar Engeland
Tags
Profile Picture
Posted Fri 18 Mar 2022 1:54 PM
View Quick Profile
Community Member
Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 3 Bronze Achievements 17
Island of Ireland
Posts: 164
Group: Community Member Last Active: Mon 20 Feb 2023 3:15 PM Visits: 1.1K
Dag Ronald en Carla,

Dankjewel voor jullie bericht - dit is een hele goede vraag gezien de regelgeving recentelijk veranderd is vanwege Brexit. Ik help jullie graag bij het vinden van de meeste recente officiele informatie van de Ierse overheid.

Op de website van de Food Safety Authority of Ireland kun je lezen wat voor voedselwaren en welke hoeveelheden je mee mag nemen als persoonlijke import

Misschien vinden jullie het ook leuk om dit artikel over reizen met de caravan door Ierland te lezen op onze website. 

Hopelijk heb ik jullie hiermee van de informatie voorzien waar jullie naar op zoek waren. Laat me gerust weten als je nog vragen hebt over jullie aankomende vakantie op ons groene eiland - ik help jullie graag bij het voorbereiden van een perfecte Ierland trip!

Met een hartelijke groet,

Vera

Similar Topics