Reizen met openbaar vervoer

Reizen met openbaar vervoer

Author
Message
Profile Picture
Posted Thu 30 Jun 2022 7:05 PM
View Quick Profile
Gaining Respect
Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 1 Bronze Achievements 6
Belgium
Posts: 1
Group: Community Member Last Active: Thu 30 Jun 2022 7:05 PM Visits: 2
We vertrekken op 1/9 naar Ierland tot 12/9
Vliegtuig Dublin en zou rondreis met openbaar vervoer willen plannen.
Wil naar het zuid westen
Hoe pak ik het aan.
Kan in ter plaatste tickets kopen
Alvast bedankt
Tags
Profile Picture
Posted Sat 2 Jul 2022 10:42 AM
View Quick Profile
Community Member
Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)Community Member (12.4K reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 3 Bronze Achievements 17
Island of Ireland
Posts: 164
Group: Community Member Last Active: Mon 20 Feb 2023 3:15 PM Visits: 1.1K
Dag Heidi,

Wat een leuke Ierland-reis heb je in het vooruitzicht! Ik help je graag met het vinden van handige informatie over rondreizen met het openbaar vervoer over het hele eiland. 

Op onze website vind je een artikel voor tips en links naar websites en apps die je kunnen helpen bij het plannen van je reis per bus, trein, veerboot of taxi. Tickets kunnen online gekocht worden, maar natuurlijk ook op bus- of treinstations.

Het openbaar vervoer is een prachtige manier om het eiland Ierland te verkennen op een budget-vriendelijke wijze - wat dacht je van deze mooiste treinreizen van Ierland die je tijdens je rit van A naar B trakteren op bijzondere vergezichten? 

Hopelijk heb ik je hiermee op weg kunnen helpen naar een heerlijke reis in Ierland. Laat ons gerust weten als je nog vragen hebt! Alvast veel plezier gewenst met de voorbereiding van je trip.

Met een hartelijke groet,

Vera

Similar Topics