Rondreis Ierland April 2023

Rondreis Ierland April 2023

Author
Message
Profile Picture
Posted Tue 26 Jul 2022 12:29 PM
View Quick Profile
Gaining Respect
Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 1 Bronze Achievements 6
Posts: 2
Group: Community Member Last Active: Tue 16 Aug 2022 7:21 AM Visits: 5
Beste,
Per 1 januari hoop ik na bijna 40 jaar een huisartsenpraktijk te hebben gerund , met pensioen te gaan
We kennen Dublin omdat onze oudste zoon daar in het St.James enige tijd werkte als chirurg
Mijn vrouw en ik willen starten in Dublin en afzakken naar zuiden, Ierland rond
Welke tips kan ik krijgen? Hotels? B&B's
Is er een gids van Pubs en B&B's
We houden erg van luxe hotels maar een mooie B&B mag er ook tussen zitten
We willen Ierland dan via Belfast verlaten en nog door Schotland rijden
Het idee is om in april te gaan 
Alvast dank voor info

Groet
J.C.Ponten [removed due to privacy rules]
Tags
Profile Picture
Posted Wed 27 Jul 2022 8:36 AM
View Quick Profile
Community Expert
Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)
Gold Achievements 5 Silver Achievements 6 Bronze Achievements 26
Island of Ireland
Posts: 556
Group: Community Administrator Last Active: 2 hours ago Visits: 76.1K
Dag J.C

Wat leuk dat je een reis naar Ierland aan het plannen bent en gefeliciteerd met je pensioen! Ik wijs je graag in de juiste richting. 😊

Op onze reisideeën pagina vind je suggesties om vanaf Dublin te reizen. Neem bijvoorbeeld een kijk naar deze reisideeën in het eeuwenoude oosten van Ierland of rond het hele eiland.

Verder hebben we een handige accommodatiezoeker om B&B's en hotels te vinden, met luxe hotels en kasteelovernachtingen. Je kan ook de B&B Ireland gids en andere brochures downloaden.

Zijn er plaatsen op het eiland die je in het bijzonder zou willen verkennen?

Groet,
Antoine


Similar Topics