Lerse Mytholgie

Lerse Mytholgie

Author
Message
Profile Picture
Posted Wed 14 Sep 2022 7:54 AM
View Quick Profile
Gaining Respect
Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)Gaining Respect (174 reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 1 Bronze Achievements 6
Posts: 2
Group: Community Member Last Active: Wed 14 Sep 2022 5:48 PM Visits: 19
Wonend in Ierland raakte ik geïnteresseerd in de Ierse sprookjes. Dat resulteerde uiteindelijk in twee fantasie boeken over Danu, de Ierse moedergodin. In het eerste deel zijn bestaande verhalen verwerkt, zoals 'Finegas en de zalm der wijsheid' en 'De kinderen van King Lir.' On het tweede deel komen veel godinnen uit de Ierse mythologie voorbij en komen Keltische gebruiken aan bod. 
Ik weet zeker dat mijn boeken je in Ierse sferen brengen. Ze zijn geschreven voor de jeugd, maar in feite leeftijdsloos als het om de inhoud gaat. Het volk van Danu is ook bij de bibliotheek verkrijgbaar! Beide boeken zijn ook als e-boeken te koop.

https://bataviapublishers.com/collections/fantasy-sf/products/de-dochters-van-danu

Veel plezier in Ierland!
Margareth Hol
Tags
Profile Picture
Posted Wed 14 Sep 2022 10:06 AM
View Quick Profile
Community Expert
Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)
Gold Achievements 5 Silver Achievements 6 Bronze Achievements 26
Island of Ireland
Posts: 554
Group: Community Administrator Last Active: 2 days ago @ 2:02 PM Visits: 76K
Hallo Margareth

Het is geweldig dat de Ierse mythologie je inspireerde om deze boeken te schrijven! 
Dankjewel voor het delen met onze Community.

We hebben trouwens een leuke quiz over de mythen van Ierland! 

Groet,
Antoine

Similar Topics