Rolstoel

Rolstoel

Author
Message
Profile Picture
Posted Mon 20 Mar 2023 4:30 PM
View Quick Profile
Gaining Respect
Gaining Respect (176 reputation)Gaining Respect (176 reputation)Gaining Respect (176 reputation)Gaining Respect (176 reputation)Gaining Respect (176 reputation)Gaining Respect (176 reputation)Gaining Respect (176 reputation)Gaining Respect (176 reputation)Gaining Respect (176 reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 1 Bronze Achievements 6
Posts: 4
Group: Community Member Last Active: Tue 28 Mar 2023 4:03 PM Visits: 6
Goede middag, 
Ik ben op zoek naar hotels voor mijn rondreis .
Wij zijn met 4 volwassenen (2koppels) 1persoon in een rolstoel.

Er staan bij verschillende hotels dat het rolstoeltoegankelijk is maar dan kan deze persoon niet naar het toilet douchen of gebruik maken van de wastafel op de eigen kamer.

Hoe kan ik makkelijk naar hotels b&b hostels zoeken.

Met vriendelijke groet
Jolanda
Tags
Profile Picture
Posted Tue 21 Mar 2023 1:19 PM
View Quick Profile
Community Expert
Community Expert (9K reputation)Community Expert (9K reputation)Community Expert (9K reputation)Community Expert (9K reputation)Community Expert (9K reputation)Community Expert (9K reputation)Community Expert (9K reputation)Community Expert (9K reputation)Community Expert (9K reputation)
Gold Achievements 5 Silver Achievements 6 Bronze Achievements 27
Island of Ireland
Posts: 596
Group: Community Administrator Last Active: Yesterday @ 4:35 AM Visits: 76.6K
Dag Jolanda,

Leuk dat je binnenkort naar Ierland komt! Ik wijs je graag in de juiste richting. 😊 

Op de website van B&B Ireland kun je toegankelijke B&B's vinden (op de linkerkant van de zoekresultaten heb je een rolstoeloptie). Ik raad je ook aan contact op te nemen met de B&B-gastheren voor meer informatie. Op de website Accessible Ireland zijn er ook enkele toegankelijke hotels.

Hopelijk helpt dit alvast verder. We hebben ook een pagina over toegankelijkheid in Ierland en een forum onderwerp met wat suggesties

Groet,
Antoine

Similar Topics