Laden in Ierland

Laden in Ierland

Author
Message
Profile Picture
Posted Fri 31 Mar 2023 12:18 PM
View Quick Profile
Gaining Respect
Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 1 Bronze Achievements 8
Posts: 1
Group: Community Member Last Active: Fri 31 Mar 2023 12:18 PM Visits: 105
Beste mensen,
Wat is handig, verstandig als het gaat om (snel)laden met een EV in Ierland?
Ik lees dat je niet om ESB heen komt, en dat je van hun laadpas nodig zou moeten hebben. Klopt dat?
Of kan ik met mijn anwb laadpas gewoon alle (snel)laders gebruiken?
Graag advies,

Mvg

Tags
Profile Picture
Posted Sun 2 Apr 2023 8:26 AM
View Quick Profile
Community Expert
Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)
Gold Achievements 5 Silver Achievements 6 Bronze Achievements 26
Island of Ireland
Posts: 555
Group: Community Administrator Last Active: Yesterday @ 3:27 PM Visits: 76K
Dag Ando,

Leuk dat je van plan bent door Ierland te reizen!

Hier is een forumonderwerp met meer informatie over de oplaadmogelijkheden voor voertuigen over het hele eiland. Er zijn ook een aantal handige apps die je kunt downloaden om (snel)oplaadpunten te vinden, ook kun je een plekje reserveren om wachttijden te vermijden, zoals ESB ecars, ChargePoint en Go Charge

Ik weet niet precies of je ANWB laadpas in het buitenland werkt. Misschien vind je meer informatie op deze pagina.

Weet je al wat je wilt zien en doen tijdens je reis? Hier vind je een voorbeeld van een elektrische road-trip tussen Dublin en Co. Wicklow.

Groet,
Antoine

Similar Topics