Gaelic Football

Gaelic Football

Author
Message
Profile Picture
Posted Mon 17 Jul 2023 2:37 PM
View Quick Profile
Gaining Respect
Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)Gaining Respect (172 reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 1 Bronze Achievements 5
Posts: 1
Group: Community Member Last Active: Mon 17 Jul 2023 2:44 PM Visits: 2
Beste deelnemers,

Ik zou graag een trip naar Dublin willen combineren met het bezoeken van een wedstrijd op het hoogste niveau van Gaelic Football. Ik zie dat er gespeeld wordt in een stadion in Croke Park. Wanneer zijn die wedstrijden en is het mogelijk om als buitenstaander aan kaarten te komen? Groet Mark
Tags
Profile Picture
Posted Tue 18 Jul 2023 1:27 PM
View Quick Profile
Community Expert
Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)Community Expert (8.9K reputation)
Gold Achievements 5 Silver Achievements 6 Bronze Achievements 26
Island of Ireland
Posts: 558
Group: Community Administrator Last Active: Yesterday @ 9:00 PM Visits: 76.1K
Dag Mark! Een trip naar Dublin klinkt fantastisch, vooral als je een Gaelic Football-wedstrijd wilt bijwonen. 😊

Om je vraag te beantwoorden, de wedstrijden worden meestal gespeeld tijdens het Gaelic Football-seizoen, dat loopt van maart tot september. Het is mogelijk om als buitenstaander kaarten te bemachtigen, maar het aantal beschikbare plaatsen kan beperkt zijn, afhankelijk van de populariteit van de wedstrijd en de beschikbaarheid van tickets.

Ik raad je aan de officiële website van de Gaelic Athletic Association (GAA) te bezoeken om kaarten te bestellen of contact op te nemen met hun ticketkantoor.

Wat zou je graag nog willen zien en doen in Dublin

Groet,
Antoine

Similar Topics