Fietsen Ierland - voorwoord

Fietsen Ierland - voorwoord

Author
Message
Profile Picture
Posted Sun 19 May 2019 6:51 PM
View Quick Profile
I'm hooked
I'm hooked (568 reputation)I'm hooked (568 reputation)I'm hooked (568 reputation)I'm hooked (568 reputation)I'm hooked (568 reputation)I'm hooked (568 reputation)I'm hooked (568 reputation)I'm hooked (568 reputation)I'm hooked (568 reputation)
Gold Achievements 1 Silver Achievements 1 Bronze Achievements 8
Netherlands
Posts: 4
Group: Community Member Last Active: Mon 20 Jun 2022 1:51 PM Visits: 12
Dún na nGall táimid ag teacht (Donegal we komen eraan)
Voor de zevende keer alweer. Voor de zevende keer ga ik, samen met Fried Lommerse, op de fiets een stukje Ierland ontdekken. Deze keer is County Donegal aan de beurt. De in het uiterst noordwestelijk gelegen graafschap kenmerkt zich door het ruige landschap, de landweggetjes en grillige kustlijn met haar vele natuurlijke loughs (meren). Als je een ‘vlak-terrein-mooi-weer-fietser’ bent, moet je hier niet zijn. Dit is meer het terrein van de liefhebbers van een regelmatig plens water, bergje-op-bergje-af en een stevige bries. Mijn dagelijks verslag op Facebook van onze avonturen tijdens de 7-daagse fietstocht zal ik ook delen op dit forum (voor foto's verwijs ik je door naar Facebook).
Profile Picture
Posted Tue 21 May 2019 2:04 PM
View Quick Profile
Community Expert
Community Expert (8.5K reputation)Community Expert (8.5K reputation)Community Expert (8.5K reputation)Community Expert (8.5K reputation)Community Expert (8.5K reputation)Community Expert (8.5K reputation)Community Expert (8.5K reputation)Community Expert (8.5K reputation)Community Expert (8.5K reputation)
Gold Achievements 4 Silver Achievements 4 Bronze Achievements 22
Island of Ireland
Posts: 71
Group: Community Moderator Last Active: Fri 12 Apr 2024 10:28 AM Visits: 2.8K
Hey Ferdy,

Ik heb een reactie geplaatst op je verslag van dag drie. :)

Groeten,
Joris

Similar Topics